חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קידום פייסבוק -האנשים האמיצים

תוכן עניינים

לא פעם אני פוגשת עסקים שנמצאים בשלב הכי קריטי שקוראים לו “אומץ”
זאת אומרת שאני מגיעה איתם לאזור הפחד, זאת אומרת שהם צריכים להיות בהחלטה של ה GO וללכת עד הסוף
או שישנה רגרסיה שמביאה אותם חזרה לנקודת ההתחלה. זה מקום מאוד טריקי ואם אתם עוברים אותו לבד, זה לא קל.
שמתי לב שחלק מהתפקיד שלי כמקדמת עסקים זה להיות שם עבורם בדיוק בנקודה הזו ולתת “יד” לא לסטות מהדרך.

הכי קל זה לחזור למוכר, הכי קל זה לאמר -זה לא מחזיר את עצמו בתחילת הדרך, החדשות הטובות הן שבעבודה איתי יש יעדים:
1. שאני אהיה בסופו של יום ההוצאה הכי משתלמת שלכם בעסק.
2.שהתחלת קידום לא דומה לאחרי חודשיים של קידום שהולך ונהייה חזק יותר
3.שקידום אחרי חצי שנה – מביא אותך למקום אחר וחדש, גם להחלטות חדשות לפעמים שמחזקות אתכם יותר
4. ולאחר שנה, בכלל לא מובן על מה היה ההיסוס.

אני אולי נשמעת כאן קלה, בטוחה בעצמי מדי, אבל אני לא. אני כל כך מדוייקת שאם עסקים קטנים היו מבינים על מה מדובר, הם היו עושים דברים אחרת ולא מהססים בכלל. כי המקום הזה של הכנסות קבועות לעצמאי בתחילת דרכו , הן לא ברורות מאליו,
בהמשך תגלו שגם לא ההמשך, רוב העסקים יצטרכו להשקיע בפרסום וקידום על בסיס קבוע.

למה? כי המחזוריות של פה לאוזן היא קטנה מדי עבור עסק בצמיחה, והמנועים שמזיזים אפילו את ה”פה לאוזן” הם דרך המדיה.

התזכורת לאנשים שכבר מכירים אתכם, הערך שלכם שב אליהם ומחזיר שוב את הנוכחות שלכם בחייהם של לקוחותיכם.
חשוב לאמר שאין כמעט מקצוע שהלקוח שלו הוא חד פעמי והולך, זו אשליה.

המקום הזה של לפני לקיחת הצעד מצריך כמה דברים חשובים:
1.ידיעה שאתה עוסק בדבר שאתה אוהב וטוב בו -100%
2. ידיעה מוחלטת שיש מהמקצוע אותו בחרת ביקוש ואם יש מתחרים רבים, אז בטוח שיש לו ביקוש (הפוך בדיוק מלחשוב שעודף מאותו היצע הוא לרעתנו)
3.לקחת אנשים שאתה מסתדר איתם, שיקדמו אותך, גם ברמה החיבור, כי כשאין חיבור, לא יכולה להיות עבודה מספקת לשני הצדדים שבהגדרה הולכים למערכת יחסים ארוכה וטובה. כאשר עובדים עם מישהו שלא מתחבר אליכם תדרשו לכל כך הרבה אנרגיות שלפעמים צריך לשחרר את אותו אדם ולהבין שאין התאמה, גם אם מופנית אלינו אצבע מאשימה, אנחנו יודעים שבאופן בסיסי- הדיאלוג הזה נידון לכשלון, אז לשחרר, ולאחל בהצלחה אמיתי. אותו צוות שתבחרו- בטחו בו, ושימו שם את תשומת הלב, את המשאבים הנדרשים.
4. כאשר לוקחים צעד כזה חשוב כמו לקדם את העסק בתקציבים גבוהים- צריך לדעת שצריך תמיכה לכל הדבר הזה, הערכות, ו”ידיים” פנויות לקבל עבודה ועומס.
5.להיות פתוח לשינויים, זאת אומרת שיש לשים לב לדיוק הזה שקורם עור וגידים עם כל לקוח ולקוח חדש ולהתוות את הדרך תוך כדי הליכה.

נמצאים לפני העלייה להר? נהדר.
אני כאן 🙂

קורס אונליין חינם

קורס דיגיטלי חינם הטרנד הזה של קורס דיגיטלי חינם מאפשר לכם, כמתעניינים בלימוד נושא מסוים, לנסות את עצמכם, לבדוק מה מתאים לכם באמת. הניסיון שלי

קרא עוד »

אסטרטגיה שיווקית

מהי אסטרטגיה שיווקית מה זו אסטרטגיה שיווקית לבעלי עסקים מתחילים, ובכלל, מה המהות שלה עבורכם. בואו נתחיל מזה שאחרי עושים אסטרטגיה שיווקית, בונים תוכנית שיווקית

קרא עוד »

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי -כללי לפני הרבה שנים פתחתי עסק לעיצוב גרפי, זה היה ה 2002.  לקחתי לפטופ עם עבודות שלי שהיו במסגרת שנתיים קודם לכן כשכירה,

קרא עוד »

קורס בינה מלאכותית מקיף ! כולל מפגשי לייב בזום

מרעיון, כתיבה, עיצוב ויצירת סרטונים.

דילוג לתוכן