חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
ברוכים הבאים לאתר של

מירב שביט

אמנית דיגיטלית -משווקת דיגיטל

פעם, היינו צריכים לדעת הרבה תוכנות לעומק כדי לייצר חומרים גרפים  יוצאי דופן, כדי לייצר סרטונים שמגיעים ללקוחות שלנו. היום כל זה לא רק שמקבל תמיכה רבת עוצמה מהבינה המלאכותית, אלא שגם אפליקציות העיצוב עשו את זה פשוט, קל, שכל אחד יכול ללמוד את זה, יחסית מהר. בקורסים שלי, אני מעבירה לכם היצע של אפליקציות מובחרות, במחירים סמלייים, עם הדרכה מובנת, שתמלא אתכם אנרגיות חיוביות ותוצאות!

לומדים לעצב קולאז׳ים עם בינה מלאכותית+אפלקציות עיצוב

רוצים ללמוד לבד לקדם את העסק שלכם בעצמכם?
שיראו את מה שאתם מעלים לפייסבוק, לאינסטגרם, בטיקטוק או לאתר שלכם? 
בואו ללמוד כיצד להביע את היצירתיות שבכם, ולהקפיץ את הניראות ברשתות החבריות.
עם הקורסים הדיגיטליים שלי, תלמדו ליצור, גם לקדם לעשות אופטימיזציה לקמפיינים ולמכור יותר!

קורסים דיגיטליים שווים במיוחד

קורס יצירת קולאז׳ים

קורס טיקטוק לעסקים

קורס רילס אינסטגרם

אני מירב שביט, נעים להכיר

אני בעלת חברת extraordinary by Meirav shavit , המתמחית בהכשרת בעלי עסקים ומשווקים דיגיטליים להגיע לתוצאות יוצאות דופן.

מומחית בקידום סושיאל מדיה: פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ותשתיות אוטומציה. בעלת התמחות ספציפית במיתוג ויצירת פרסום מתקדם ברשתות חברתיות.

מוזיקאית, מרצה בנושא יצירתיות, טיקטוק, קידום פייסבוק, אינסטגרם ושימוש חכם ומתקדם ומדיה חברתית למטרות עסקיות ואישיות.

הלקוחות של מירב שביט

מירב שביט המלצות

חייב להמליץ על מירב!! אשת מקצוע סופר מקצועית שמכירה את עולם הפרסום מכל זווית אפשרית.. היא גם מעצבת גרפית תותחית ככה שבעצם מקבלים ממנה כל מה שצריך במקום אחד. היא יודעת לכוון את הפרסום לקהל היעד הרצוי והכל בצורה אדיבה ומקצועית! מומלץ בחום לכל אחד שרוצה לקדם ולחשוף את העסק שלו!!
ניר עזרא
בובינגה
היי, תקשיבו לי רגע, אני מעצבת פנים שהחליטה ישר לצאת לעצמאות, ההחלטה הגיעה לפני שנה וחצי. פוסט שתפס את עניי וליבי בפייסבוק חיבר אותי למירב, אני עצמאית וזה בזכותה. בזכות מירב קיבלתי את העבודה הראשונה שלי, השנייה השלישית ..... ללא תיק עבודות ללא ניסיון היא מיקדה, ידה בכל, סופר מקצועית תקתקנית מבינה בדיוק למי אנחנו רוצים להגיע. מירב את יודעת שאני אוהבת אותך ושאת אלופה!
חיה חנן
מעצבת פנים
מדהימה, סבלנית, משקיענית מכל הלב, משוגעת בדיוק במידה הנכונה על מנת לפתח את המחשבה ולשבור את המסגרת, כך שהלקוח יצא מאזור הנוחות שלו. מאושרת שפגשתי בה!
יעל יעקבי
מנהלת קהילת מאפרים אנונימים
במסעותינו המדהימים למימוש עצמנו, אנחנו מגיעים לפעמים לצמתים, בהם נדרשת חשיבה של רב אומן, כדי לשחרר אותנו לשלב הבא. באחד הצמתים הללו פגשתי את מירב שביט. היא יצרה לי ארכיטקטורה חדשנית של צורת דיבור מול אנשים בפייסבוק, שעזרה לי להציג את הצבע שלי באופן חופשי וזורם. תודה מאסטרית!
שאול נפתלי
שיחות השראה

קורס קולאז׳ים -הסבר

הבלוג של מירב שביט

12 עצות להרגשה טובה עכשיו.

למרות המצב שלנו כמדינה, יש לנו משימה שהיא יומיומית, להרגיש כמה שיותר טוב עם עצמנו. כמה שיותר טוב, כמה שיותר שמחים, כמה שיותר אוהבים. הרבה אנשים ״נתלשים״

קרא עוד »

קורס בינה מלאכותית מקיף ! כולל מפגשי לייב בזום

מרעיון, כתיבה, עיצוב ויצירת סרטונים.

דילוג לתוכן