חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך יוצרים מוצרים דיגיטלים- הכנסה כמעט פאסיבית

תוכן עניינים

מוצר-דיגיטיילי

בשנתיים האחרונות כולם רוצים לשכפל את הזמן שלהם

כולם רוצים לתת מניסיונם תמורת תשלום
כולם עושים מוצר דיגיטלי!
אז איך עושים זאת- מתחילים.
1. תבדקו מה אתם רוצים לתת? היכן הערך המוסף שלכם נמצא? בטכניקה, ביצירתיות, בלהסביר את המהות, בלתת השראה, בלתת דוגמא אישית, בלתת כלים רגשיים להתמודד עם המוצר.
אחד הדברים שיכולים לעזור לכם, זה לבדוק מה קרה לכם עם לקוחות, היכן הדברים נתקעו, מה שחרר את אותם מצבים, ואיך מייצרים התלהבות חזרה. זאת אומרת שבהמון מוצרים דיגיטליים-ישנה הבטחה לסוג של מימוש, אך לא תמיכה, ולא איזה שהוא משהו אנושי -תמיכה אוטומטית והידהוד שיחזיק את רוכש המוצר בהתלהבות להמשיך.
הרבה מורים דיגיטלים נמצאים במקום של ” כשיהיה לי זמן”  מכאן אני עוברת לשלב הבא:
2. זמן. כמה זמן אתם חושבים שהלקוחות שלכם ישבו וילמדו, אילו משאבים הם צריכים כדי להשאר עד סוף השיעור וליישם.
המסקנה שלי היא אחת- קצר. לימוד של 8-12 דקות, יכול להיות זמן מצוין להשאיר את רוכש המוצר שלכן “ער” ואפילו לתת לו אופציה ליישום של 15 דקות נוספות.
3.תמיכה : תמיכה יכולה להיות בין שעור לשעור, מערכת תומכת יכולה להיות : לינק לפלייליסט של מוזיקה שתומכת עשייה, מוזיקה משנה MODE, הרצאה בטד של ארבע דקות. תמיכה מדודה לאחר כל אחד מהשעורים.
4.איך מתחילים? כותבים ראשית כל את מהות המוצר- מפת חשיבה יכולה לעזור- עם פיתוח המוצר והתמיכות שלו בפועל. האם סרטון, שעור כתוב? או אודיו?
5. ניראות- הרבה מהמוצרים הדיגטיליים נראים לא הכי טוב, איכויות סאונד או תמונה בינוניים. נראה שכאן כן צריך להשקיע בכלים נכונים ל”שמע” ולניראות כולל עיצוב, כולל תמונות מעודדות.
6.מתנות נילוות תומכות מוצר. קבצים מתנה,שעור תמיכה בנושא תומך ועוד.
7. השיווק חייב להיות חזק, ומעודכן. זאת אומרת שמה שאמרת אתמול לא תמיד רלוונטי להיום.

רוצים ליצור מוצר דיגיטלי?
מלאו פרטים או התקשרו – 054-4752502

קורס אונליין חינם

קורס דיגיטלי חינם הטרנד הזה של קורס דיגיטלי חינם מאפשר לכם, כמתעניינים בלימוד נושא מסוים, לנסות את עצמכם, לבדוק מה מתאים לכם באמת. הניסיון שלי

קרא עוד »

אסטרטגיה שיווקית

מהי אסטרטגיה שיווקית מה זו אסטרטגיה שיווקית לבעלי עסקים מתחילים, ובכלל, מה המהות שלה עבורכם. בואו נתחיל מזה שאחרי עושים אסטרטגיה שיווקית, בונים תוכנית שיווקית

קרא עוד »

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי -כללי לפני הרבה שנים פתחתי עסק לעיצוב גרפי, זה היה ה 2002.  לקחתי לפטופ עם עבודות שלי שהיו במסגרת שנתיים קודם לכן כשכירה,

קרא עוד »

קורס בינה מלאכותית מקיף ! כולל מפגשי לייב בזום

מרעיון, כתיבה, עיצוב ויצירת סרטונים.

דילוג לתוכן