חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרסום בפייסבוק ומיתוג קולי

תוכן עניינים

עסקים לרב מתחילים מרעיון. את הרעיון הופכים בעלי העסק למציאות: יוצרים מוצרים, מציעים שירותים, יוצרים קשרים עם ספקים. בכדי שעסק יצליח עליו לעסוק לא רק בייצור המוצרים ומתן השירותים אלא גם בנושא השיווק – עץ שנופל באמצע היער ואף אחד לא שמע אותו נופל, איזה אימפקט הוא למעשה משאיר על העולם? שיווק היא הדרך של העסק להגיע ללקוחות פוטנציאלים, להרחיב את החשיפה, לחשוף לקוחות למוצרים חדשים או מבצעים שהוא מציע ולהגדיל את ההכנסות.

פרסום בפייסבוק בעזרת מיתוג קולי

כאשר מדברים על מיתוג קולי הכוונה היא ליצור בעסק שפה אחידה אשר מדברת באופן זהה בכל הפלטפורמות בה העסק נמצא. מיתוג קולי הוא בעצם תשדירים וג׳ינגלים העומדים המשרתים חברות ועסקים בגדלים שונים. בהתאם לצרכים ולתקציב השיווק. בין שלל אפשרויות המיתוג הקולי ניתן למצוא ג׳ינגלים לרדיו, פרסומות ותשדירי חסות, קריינות לסרטוני תדמית; צליל המתנה לניידים ועוד.
איך כל זה מתקשר לפייסבוק? על מנת למקסם את השיווק שלנו וכל נושא של פרסום בפייסבוק ניתן לקחת את המיתוג הקולי של העסק שלנו ולהטמיע אותו בפוסטים שונים בפייסבוק ולקדם ברשת החברתית. פרסום בפייסבוק מתבצע בעזרת פילוח קהלים ולכן חשוב שהמיתוג הקולי יופיע כמה וכמה פעמים על מנת שיושרש בקהל היעד שלנו.

בעולם המודרני יש מספר נקודות השקה בהן הלקוח נפגש עם העסק: באמצעות אתר או אפליקציה, או שיחת טלפון. כאשר לקוחות קבועים ומזדמנים מתקשרים לעסק קיימת הזדמנות מצוינת לעסק לפנות ישירות אל הלקוח ולהעביר לו מסרים שיווקיים בדרך נעימה ומזמינה בזמן שהוא מחכה למענה או מנווט דרך תפריט קולי. ג’ינגל עסקי כולל מסר שיווקי קצר וקולע אשר נשאר בראשו של הלקוח זמן רב לאחר סיום השיחה. באמצעות שילוב של נעימה ייחודית לבית העסק ניתן ליצור מיתוג קולי שיזוהה עם בית העסק ויוכל להתלוות גם למצגות עסקיות, או כמוטיב מיתוגי מוזיקלי בסרטונים ובאתר.

ג’ינגל מושר או ג’ינגל עם קריינות?

ג’ינגל עסקי מושר דורש הפקה מוקפדת ויקרה לעומת מיתוג קולי המתבסס על קריינות. לרב, עסקים גדולים, אשר עיקר הדגש שלהם הוא על המיתוג, יבחרו בהפקת ג’ינגל עסקי מושר. ג’ינגל כזה ניתן לשלב כפתיח למיתוג קולי הכולל קריינות או אף כג’ינגל פרסומת לרדיו, למשל. אורכו קצר מאד ונמשך כחצי דקה והפקתו מערבת שילוב קופירייטר מקצועי שיהיה אחראי על הסלוגן השיווקי, זמרת או זמר, נגנים, וכתיבת מוסיקה בלעדית. עלות ג’ינגל כזה יחסית גבוהה ומשך ההפקה גם הוא ארוך יחסית. גם פה, על מנת ליעל את תהליך הפרסום שלנו ניתן לשלב את הג’ינגלים שיצרנו בתהליך פרסום בפייסבוק שאנחנו מנהלים.

ג’ינגל המשלב קריינות ניתן להפיק תוך פרק זמן קצר ובעלות שווה לכל נפש. ניתן לבחור בין שילוב נעימה הנכתבת במיוחד לעסק או בחירה בין נעימות קיימות שליוצר המיתוג הקולי יש זכויות יוצרים עבורן. עיקר העלות סובבת סביב בחירת קריינית או קריין מקצועיים שידעו להעביר את המסרים השיווקיים בטון ובאינטונציה הנכונים וללא שגיאות. ג’ינגל הכולל קריינות מאפשר חופש בחירה רב יותר – הוא נמשך פרק זמן ארוך יותר ומתאים גם למרכזיות ומערכות ניתוב שיחות. בחירה באפשרות זו מתאימה במיוחד עבור בתי עסק קטנים ובינוניים ואפילו עבור עצמאיים.

למי מתאים מיתוג קולי?

כל בעל עסק, קטן בינוני וגדול, מרוויח משילוב מיתוג קולי לעסקיו. עצמאי יכול לשלב ג’ינגל כפנטון בזמן ההמתנה למענה הטלפון הסלולרי של בעל העסק ובו שם העסק, שעות הפתיחה, ודרך חליפית מומלצת להשארת הודעה. בעלי עסקים קטנים ובינוניים המשתמשים בשירותי ניתוב שיחות ומרכזיות יכולים לקבל ערך מוסף מג’ינגל לאחר מענה המרכזייה הדואג להפנות את לקוחותיהם לשלוחה המתאימה, ומעביר מידע לגבי מוצרים, מבצעים או שירותים חדשים בזמן ההמתנה למענה.

ג’ינגל עסקי היא דרך מצוינת להעביר מסרים שיווקיים כבר מהדקה הראשונה, המפגש הראשון של הלקוח עם העסק, ליצור רושם ראשוני חיובי ומקצועי ולהעביר מידע שיווקי חשוב תוך קבלת מלוא תשומת הלב של הלקוח.

קורס אונליין חינם

קורס דיגיטלי חינם הטרנד הזה של קורס דיגיטלי חינם מאפשר לכם, כמתעניינים בלימוד נושא מסוים, לנסות את עצמכם, לבדוק מה מתאים לכם באמת. הניסיון שלי

קרא עוד »

אסטרטגיה שיווקית

מהי אסטרטגיה שיווקית מה זו אסטרטגיה שיווקית לבעלי עסקים מתחילים, ובכלל, מה המהות שלה עבורכם. בואו נתחיל מזה שאחרי עושים אסטרטגיה שיווקית, בונים תוכנית שיווקית

קרא עוד »

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי -כללי לפני הרבה שנים פתחתי עסק לעיצוב גרפי, זה היה ה 2002.  לקחתי לפטופ עם עבודות שלי שהיו במסגרת שנתיים קודם לכן כשכירה,

קרא עוד »

קורס בינה מלאכותית מקיף ! כולל מפגשי לייב בזום

מרעיון, כתיבה, עיצוב ויצירת סרטונים.

דילוג לתוכן